مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-23سياسي

لزوم مشارکت مساجد در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس


مساجد می توانند در تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس بسیار اثرگذار باشند و ما نیازمند این هستیم برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همه جانبه نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، غلامرضا کریمی در نشست مشترک با فعالین حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: تبیین فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه های فرهنگی است.

وی افزود: سطح تعامل دستگاه های دولتی برای تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس مطلوب است و ظرفیت های مناسبی برای تحقق این کار پای کار آمده اند اما کافی نیست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: دفاع مقدس متعلق به دستگاه، نهاد و افراد خاصی نیست و همه ملت در این مقطع ارزشمند نقش داشتند و امروز هم باید برای تبیین، ترویج و جلوگیری از تحریف این فرهنگ ارزشی همه پای کار بیایند.

برای تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید همه جانبه نگاه کنیم کریمی با اشاره به تأثیرگذاری مساجد در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بیان کرد: مساجد می توانند در تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس بسیار اثرگذار باشند و ما نیازمند این هستیم برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همه جانبه نگاه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت مساجد در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس

لزوم مشارکت مساجد در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس