مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-23سياسي

جذب 3000 فرزند ایثارگران مازندران/ تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق تفاهمنامه صورت گرفته هزار مسکن و سه هزار شغل برای ایثارگران و فرزندان آنان در مازندران ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اوحدی شامگاه شنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی استان با اشاره به امضای تفاهمنامه تهیه زمین برای هزار واحد مسکونی در استان مازندران برای ایثارگران گفت: همچنین برای ایجاد سه هزار شغل برای فرزندان ایثارگران تفاهم امضا شده است.

وی همچنین با اشاره به وجود خیر در جلسه گفت: 14 واحد مسکونی نیز توسط این خیر برای جامعه ایثارگری احداث می شود.

وی با بیان اینکه به معیشت خانواده شهدا در لایحه بودجه 1400 توجه ویژه شده است، افزود: همچنین در آینده نزدیک آزمون اختصاصی جذب فرزندان ایثارگر برگزار می شود.

اوحدی یادآور شد: طبق مصوبه فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد و فرزندان شهدا باید جذب و استخدام شوند و دولت در این زمینه موظف است و امیدواریم سازمان امور اداری و استخدامی ظرف هفته آینده تاریخ آزمون استخدامی را اعلام کند.

رئبس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره تبدیل وضعیت خانواده های ایثارگران در دستگاه های اجرایی نیز گفت: در قانون بودجه موضوع تبدیل وضعیت نگاه جدی تری شده است و امیدواریم این قانون در مجلس به تصویب رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 3000 فرزند ایثارگران مازندران/ تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران

جذب 3000 فرزند ایثارگران مازندران/ تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران