مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-23سياسي

رونمایی از سامانه الکترونیک سلامت شهرداری تهران در دهه فجر


سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: زودی از فاز اول سامانه سلامت الکترونیک شهرداری تهران رونمایی می شود و قرار است خدمات در این مراکز با شفافیت بیشتر و کیفیت بهتری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد مظاهریان سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در بهره برداری آزمایشی از سامانه سلامت الکترونیک شهرداری تهران که عصر دیروز -30 دی 139- به صورت مجازی برگزار شد گفت: سال آینده، سال به ثمر نشینی پروژه های شهر هوشمند در شهرداری تهران است و در طی این دوره منابع مالی زیادی در حوزه شهر هوشمند و شهرداری هوشمند هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های شهر هوشمند باید در سال آینده برای بهره مندی از منافع آن باشد اظهار داشت: اگر مردم نتوانند از نتایج عملی پروژه های شهر هوشمند بهره مند شوند، در دوره بعدی مدیریت شهری جایگاه این ایده کاهش پیدا می کند.

معاون شهردار تهران همچنین ایجاد سامانه سلامت الکترونیک شهرداری تهران را رخداد مثبتی توصیف و در عین حال بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی پزشکان و نیز شهروندان تاکید کرد.

همچنین مظاهریان در سرعت بخشیدن و تسریع انجام این پروژه تاکید و گفت: سامانه سلامت الکترونیک بخشی از پروژه شهر هوشمند و نیز بخشی از موضوع مهم شفاف سازی در شهرداری تهران است که کمک می کند تا تمام محاسبات و انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه الکترونیک سلامت شهرداری تهران در دهه فجر

رونمایی از سامانه الکترونیک سلامت شهرداری تهران در دهه فجر