مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-23حوادث

قطار زاهدان- کرمان از ریل خارج شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قطار مسافربری زاهدان- کرمان 4 بهمن ماه در منطقه کهورک بر اثر توفان شن از ریل خارج شد اما تلفات جانی نداشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قطار مسافربری زاهدان- کرمان 4 بهمن ماه در منطقه کهورک بر اثر توفان شن از ریل خارج شد اما تلفات جانی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباسعلی ارجمندی افزود: قطار زاهدان- کرمان ظهر امروز از ریل خارج و خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: گروه های امدادی در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و اقدامات لازم در حال انجام است.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک بوژی قطار مسافری زاهدان - کرمان امروز از خط خارج شد و خوشبختانه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسیده و ماموران فنی در تلاشند تا با بازگرداندن بوژی به روی ریل، قطار هر چه سریعتر به سیر خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قطار مسافربری زاهدان- کرمان عصر دیروز جمعه نیز در محدوده شوره گز شهرستان فهرج بر اثر توفان شن از ریل خارج شد اما تلفات جانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار زاهدان- کرمان از ریل خارج شد

قطار زاهدان- کرمان از ریل خارج شد