مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-23ورزشي

آغاز لیگ تندرستی ایران؛ افزایش آمادگی جسمانی و نشاط اجتماعی در رقابتی با حضور مردم


رییس هیات ورزش های همگانی اردبیل گفت: لیگ تندرستی ایران از امروز و هم زمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد و ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی از اهداف اصلی این لیگ خواهد بود.

- ودود اسحق زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل و با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی ایران اظهار کرد: لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار در ورزش کشور و با هدف افزایش آمادگی جسمانی و کاهش کم تحرکی در اقشار مختلف برگزار می شود.

وی افزود: نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در 8 هفته برگزار خواهد شد و این بر اساس مطالعات انجام شده و سازمان بهداشت جهانی است، چرا که حداقل زمان موثر برای فعالیت ها که منجر به تغییر رفتار پایدار گردد، حدود 64 روز است.

رییس هیات ورزش های همگانی اردبیل از طراحی مکانسیمی دقیق جهت ارزیابی مشارکت استان ها در لیگ تندرستی خبر داد و تاکید کرد: با در نظر گرفتن موضوع جمعیت استانی جهت ارزیابی عادلانه، میزان مشارکت نسبت به جمعیت هر استان مشخص می شود و این موارد طبق جمعیت هر استان کنترل خواهد شد، هر استانی که در جلب مشارکت بیشتر مردم در ورزش همگانی موفق تر عمل کند، در جدول رتبه مناسبت تری خواهد داشت.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ملی ایجاد گفتمان ورزش همگانی در سطح کشور، بالا بردن فعالیت بدنی در میان عموم مردم جامعه، امکان مشارکت حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ تندرستی ایران؛ افزایش آمادگی جسمانی و نشاط اجتماعی در رقابتی با حضور مردم

آغاز لیگ تندرستی ایران؛ افزایش آمادگی جسمانی و نشاط اجتماعی در رقابتی با حضور مردم