مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-23سياسي

کمبود آرد در قطب تولید گندم کشور قابل گذشت نیست


پارس آباد مغان یکی از قطب های اصلی کشت و تولید گندم در کشور است و کمبود آرد در این شهرستان قابل گذشت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد که با حضور استاندار اردبیل و امام جمعه شهرستان بیله سوار و نیز نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پارس آباد یکی از قطب های اصلی کشت و تولید گندم در کشور است و کمبود آرد در این شهرستان قابل گذشت نیست.

وی با درخواست از مسئولین که با تدابیر ویژه نسبت به تأمین نیازهای اساسی مردم گام بردارند افزود: مردم این شهرستان با توجه به اینکه در حاشیه رود ارس زندگی می کنند از مشکل کمبود آب شرب در روستاها رنج می برند که زیبنده مردم سختکوش و تولید کننده این منطقه نیست.

امام جمعه پارس آباد عدم اشتغال جوانان را اساسی ترین مشکل فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی که جوانان در معرض خطرات آن قرار دارند جز تأمین فرصت های شغلی برای آنان چاره ای نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی بیکاری جوانان را اساسی ترین مشکل فرهنگی شهرستان پارس آباد عنوان کرد و افزود: قطعاً رفع این مشکل باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آرد در قطب تولید گندم کشور قابل گذشت نیست

کمبود آرد در قطب تولید گندم کشور قابل گذشت نیست