مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-23اقتصادي

جایگزینی 7 هزار دستگاه موتور 4 زمانه شناور/ تحول گسترده در داخلی سازی صنایع دریایی


دبیر شورای عالی صنایع دریایی با اشاره به هدف گذاری جایگزینی شناورهای فرسوده با شناورهای فلزی ساخت داخل کم مصرف گفت: 7 هزار دستگاه موتور4 زمانه جایگزین موتورهای 2 زمانه شناور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدعلی سیدمرندی امروز در مراسم امضای 2 قرارداد سرمایه گذاری تأمین و تحویل 10 فروند شناور راهنمابر به میزان 3907 میلیارد ریال و تفاهم نامه همکاری فنی و تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: در این چند سال همه نیروها بسیج بوده اند تا موضوع داخلی سازی صنایع دریایی به خوبی شکل بگیرد و امروز شاهد آن هستیم انقلابی در تولید این صنایع که نیاز کشور محسوب می شود، شروع شده است.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی برای برنامه پیش بینی شده ساخت 158 فروند شناور در طول طرح اقتصاد مقاومتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شد.

  دبیر شورای عالی صنایع دریایی ادامه داد: امروز 26 فروند شناور به عقد قرارداد می رسد و ساخت چهار فروند شناور هم شروع شده است و تا پایان سال به عدد برنامه دست می یابیم.

  سیدمرندی با اشاره به جایگزینی شناورهای فرسوده بیان کرد: در حوزه سازمان بنادر 4502 فروند شناور با طرح دولت و اقدامات اقتصادی جایگزین خواهد شد که در واقع شناور فلزی جایگزین شناور دیگر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی 7 هزار دستگاه موتور 4 زمانه شناور/ تحول گسترده در داخلی سازی صنایع دریایی

جایگزینی 7 هزار دستگاه موتور 4 زمانه شناور/ تحول گسترده در داخلی سازی صنایع دریایی