مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-23سياسي

جزییات برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور روز جمعه 15 اسفند ماه 99 برگزار می شود.

- اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد.

اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران مدرک پیشنیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و .

اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت ویژه آقایان ، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل.

در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خالص های از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشره و کلیه فعالیت های پژوهشی الزامی است.

ارائه ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنان چه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

مرحله نامنویسی در آزمون در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی در مرکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد

جزییات برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد