مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-23اقتصادي

15 درصد زکات سمنانی ها در پروژه های عام المنفعه هزینه می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه 15 درصد از زکات سمنانی ها در پروژه های عام المنفعه هزینه می شود، گفت: 10 زندانی جرائم غیر عمد نیز در این راستا آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ویلان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه 17 هزار و 543 خدمات حمایتی به مددجویان و نیازمندان استان سمنان از محل زکات جمع آوری شده، ارائه شده است، اظهار داشت: 15 درصد از زکات سمنانی ها در بخش پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 زندانی جرایم غیر عمد از محل اعتبارات زکات استان سمنان آزاد شدند، افزود: 85 درصد از زکات جمع آوری شده مردم استان در سال جاری برای امور محرومان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه از محل جمع آوری زکات 78 سری جهیزیه به نوعروسان و دختران نیازمند در شرف ازدواج اهدا شد، گفت: 630 مورد خدمت درمانی به نیازمندان از محل این اعتبارات ارائه شد.

ویلان از احداث پنج واحد مسکونی برای نیازمندان در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که در این مدت 42 واحد مسکونی نیازمندان مرمت و مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به سایر سرفصل های هزینه ای و خدماتی این نهاد در حوزه زکات بیان کرد: ساخت و مرمت پنج مسجد، سه حسینیه و فاطمیه و شش پروژه عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد زکات سمنانی ها در پروژه های عام المنفعه هزینه می شود

15 درصد زکات سمنانی ها در پروژه های عام المنفعه هزینه می شود