مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23اقتصادي

افتتاح 224 کیلومتر از آزادراه اصفهان-شیراز تا خرداد سال آینده


مجری طرح های آزادراهی در مرکز، جنوب و جنوب شرقی کشور گفت: با اجرای پروژه آزادراه اصفهان شیراز، مسیر سفر از اصفهان به شیراز به طول 130 کیلومتر و حدود دو ساعت کاهش می یابد.

- ایسنا/اصفهان مجری طرح های آزادراهی در مرکز، جنوب و جنوب شرقی کشور گفت: با اجرای پروژه آزادراه اصفهان شیراز، مسیر سفر از اصفهان به شیراز به طول 130 کیلومتر و حدود دو ساعت کاهش می یابد.

علیرضا صلواتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی آزادراه اصفهان - شیراز و وضعیت ساخت آن اظهار کرد: پروژه آزادراه اصفهان- شیراز که 8 درصد از کل آزادراه های در حال ساخت کشور را به خود اختصاص داده، از سال 92 آغاز به کار کرده و یکی از آزادراه های مهم کشور است که امیدواریم با همت و تلاش همگانی اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

وی با تشریح جزییات آزادراه اصفهان- شیراز، گفت: کل آزادراه اصفهان شیراز 340 کیلومتر و در دو بخش اصفهان- ایزدخواست به طول 116 کیلومتر و ایزدخواست- شیراز به طول 224 کیلومتر پیش بینی شده است.

بخش دوم کار یعنی پروژه ایزدخواست- شیراز هم اکنون در دست اجرا بوده و با 85 درصد پیشرفت به کار خود ادامه می دهد و بخش نخست نیز در مرحله مطالعات قرار دارد.

مجری طرح های آزادراهی در مرکز، جنوب و جنوب شرقی کشور، ادامه داد: در پروژه آزادراه اصفهان- شیراز که با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 224 کیلومتر از آزادراه اصفهان-شیراز تا خرداد سال آینده

افتتاح 224 کیلومتر از آزادراه اصفهان-شیراز تا خرداد سال آینده