مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-23سياسي

شهرداری سقز از سرمایه گذار طرح جمع آوری و بازیافت زباله حمایت می کند


در راستای مدیریت پسماند، شهرداری از سرمایه گذار طرح جمع آوری و بازیافت حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رشید میرحسامی ظهر امروز در جلسه کارگروه پسماند شهر سقز، اظهار کرد: باید همه در راستای خدمت بی منت به مردم تلاش کنیم و از شهروندان هم درخواست دارم ما را در این مسیر یاری نمایند.

وی با بیان اینکه، حرکت موجب تغییر و پویایی می شود، از همه مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی خواست تا در راستای خدمت به مردم با شهرداری به عنوان نهادی عمومی، مردمی و خدمات رسانه، تعامل و هماهنگی داشته باشند.

میرحسامی، با اشاره به اینکه، زباله به عنوان طلای کثیف از آن یاد می شود، اظهار داشت: در راستای مدیریت پسماند، شهرداری از سرمایه گذار طرح جمع آوری و بازیافت حمایت خواهد شد.

شهردار سقز ادامه داد: هدف خدمت به مردم و پاکیزه نگهداشتن شهر است تحقق این مهم نیازمند تعامل و همکاری هرچه بیشتر مجموعه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم اظهار داشت: مدیریت پسماند یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار محسوب می شود که نقش مهمی در حفظ محیط زیست دارد.

علی محمدیان افزود: سرمایه گذار، اقدام های خوبی در راستای جمع آوری زباله، تفکیک زباله از مبدا و حرکت به سمت تولید کمپوست انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری سقز از سرمایه گذار طرح جمع آوری و بازیافت زباله حمایت می کند

شهرداری سقز از سرمایه گذار طرح جمع آوری و بازیافت زباله حمایت می کند