مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23فرهنگي

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر


در برنامه امشب «کلوز آپ» که از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود فیلم سینمایی «سرخ پوست» با حضور علی فرهمند مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

- در برنامه امشب کلوز آپ که از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود فیلم سینمایی سرخ پوست با حضور علی فرهمند مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین کوهپایی تهیه کننده برنامه کلوزآپ از نقد فیلم سرخ پوست در برنامه امشب 4 بهمن ماه گفت و بیان کرد: برای اولین بار در سلسله برنامه های سینمایی کلوزآپ یک فیلم سینمایی ایرانی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم که این خود نشان از کیفیت بالای ساخت فیلم سرخ پوست دارد.

وی ادامه داد: این فیلم درامی اسرارآمیز و عاشقانه به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی است که در سال 1398 تولید شد و داستان فیلم مربوط به اتفاقی در سال 1346 است.

کوهپایی افزود: یک زندان قدیمی به دلیل مجاورت با فرودگاهی که در حال توسعه است در حال تخلیه است.

سرگرد نعمت جاهد رییس زندان، همراه با مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر به زندان جدید بروند و .

تهیه کننده کلوزآپ یادآور شد: در برنامه امشب علی فرهمند منتقد سینما و مدرس دانشگاه به صورت ارتباط اسکایپی حضور خواهد داشت و درباره این فیلم با مخاطبان و بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر