مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23سياسي

دریافت پول از مردم تحت عنوان «خدمات دارویی» توسط داروخانه ها وجاهت قانونی ندارد


رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با وزیر بهداشت درباره حق فنی داروخانه ها گفت: دیوان عدالت اداری بحث تعرفه حق فنی داروخانه ها را ابطال کرده است ولی برخی داروخانه ها مبالغی را تحت عنوان «خدمات دارویی» از بیماران دریافت می کنند که وجاهت قانونی ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این دیدار با تشکر از تلاش های دست اندرکاران حوزه سلامت گفت: امروز خط مقدم مبارزه با کرونا وزارت بهداشت است که باید از تلاش های صورت گرفته در این حوزه تشکر کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به همکاری سازمان بازرسی با بخش درمان و سلامت کشور در مبارزه با کرونا گفت: یکی از اولویت های مهم سازمان بازرسی در کل کشور از ابتدای اسفند سال گذشته بحث پیگیری اقدامات مؤثر در راستای مبارزه با ویروس کرونا بود.

در ستاد سازمان کمیته ای بدین منظور تشکیل و در تمام استان ها همکاران بازرسی مرتباً در جلسات مربوط به حمایت از بخش سلامت حضور پیداکرده و با پیگیری های میدانی و عملیاتی تلاش کردند تا مشکلات این حوزه مرتفع شود به طوری که همکاران ما در برخی استان ها شخصاً پیگیری کردند تا دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی موردنیاز برای بیماران کرونایی تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت پول از مردم تحت عنوان «خدمات دارویی» توسط داروخانه ها وجاهت قانونی ندارد

دریافت پول از مردم تحت عنوان «خدمات دارویی» توسط داروخانه ها وجاهت قانونی ندارد