مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-23سياسي

نماینده مجلس: پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس نگذارید


ما نمی خواهیم جمعیت ناقصی داشته باشیم که هزینه ای چند برابر یک فرد سالم است و فردی که متولد می شود عذاب بکشد، غربالگری لازم است.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 با بیان این که مجلس شورای اسلامی آمادگی پیش بینی ردیفی در بودجه برای کاهش هزینه های غربالگری زنان باردار را دارد، گفت که پیشنهاد حذف غربالگری را به حساب مجلس شورای اسلامی نگذارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع اظهار کرد: من از مردم می خواهم پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس شورای اسلامی نگذارند ظاهرا این پیشنهاد در کمیسیون ویژه خانواده مطرح است از اعضای این کمیسیون می خواهم آن را رد کنند چرا که اگر چنین پیشنهادی به تصویب برسد به معنی مبارزه با علم است و ما دیگر نباید ادعای علمی بودن کنیم.

وی یادآور شد: ما نمی خواهیم جمعیت ناقصی داشته باشیم که هزینه ای چند برابر یک فرد سالم است و فردی که متولد می شود عذاب بکشد، غربالگری لازم است و ما هرچه بتوانیم در حوزه غربالگری بودجه بگذاریم و تلاش کنیم کم است اتفاقا باید غربالگری اجباری باشد حتی حاضر هستیم به کاهش هزینه هایش کمک کنیم خیلی ها مشکل مالی دارند و شاید نتوانند این هزینه را پرداخت کنند.

ما باید به هر قیمتی حفظ کنیم یارانه بدهیم و یا ردیفی برای کاهش هزینه ها پیش بینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس نگذارید

نماینده مجلس: پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس نگذارید