مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-23فرهنگي

حضور مؤسسه بین المللی الهدی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران


آثار منتشر شده از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه می شود.

- آثار منتشر شده از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی به عنوان یک ناشر ایرانی بین المللی علاوه بر مشارکت حداکثری در بخش فروش داخلی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در راستای ایفای رسالت فرهنگی، تبلیغی و بین المللی خود و در جهت توسعه دیپلماسی عمومی و فرهنگی کشور، همراه با شعبه بیشکک این مؤسسه مبادرت به شرکت فعال در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی بین المللی کتاب تهران کرده است.

این مؤسسه به منظور رقم زدن حضوری فاخر در تراز انقلاب اسلامی و ارزش های فرهنگی نظام در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که به روش نو پدید مجازی بین المللی در حال اجرا است، با ارائه حدود 118 عنوان کتاب در موضوعات ادبیات، فلسفه، دینو مبانی مکتب نورانی اهل بیت(ع)، تاریخ و فرهنگ ملل، مبانی دیپلماسی فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مؤسسه بین المللی الهدی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حضور مؤسسه بین المللی الهدی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران