مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-23سياسي

مرکز شتابدهنده تحقیق و نوآوری گروه قطعه سازی کروز افتتاح شد


مرکز تحقیق و نوآوری گروه قطعه سازی کروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

- مرکز تحقیق و نوآوری شرکت کروز با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیئت همراه در چهارم بهمن ماه افتتاح شد.

بازدید از خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه های صنعتی و همچنین آشنایی با نحوه فعالیت ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت از جمله دیگر برنامه های دکتر ستاری در شرکت کروز بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم افتتاح مرکز تحقیق و نوآوری کروز گفت: بین کارخانه و صنعت تفاوت است؛ در حوزه خودرو اگر کارخانه داری کنیم، نتیجه می شود همین اتفاقاتی که در این سال ها افتاده است.

در حالی که صنعت جایی است که باید طراحی و ماشین سازی کنیم و اگر بتوانیم تجهیزات را طراحی کنیم، آن موقع است که صنعت داریم و نمونه ای از آن را امروز در کروز دیدیم.

دکتر ستاری با اشاره به تلاش های صورت گرفته در معاونت علمی اظهار کرد: در تلاشیم که صنعت خودرو داشته باشیم و خوشحالیم که شرکت های دانش بنیان، مرکز نوآوری برای تأمین قطعات دارند و در تلاش هستند که طراحی و نرم افزارها را خود داشته باشند.

باید خودروهایمان را خودمان طراحی کنیم و از بحث مونتاژ بیرون بیاییم و در این زمینه دانشگاه، استادان و شرکت های فوق العاده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شتابدهنده تحقیق و نوآوری گروه قطعه سازی کروز افتتاح شد

مرکز شتابدهنده تحقیق و نوآوری گروه قطعه سازی کروز افتتاح شد