مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-23سياسي

شهرداری دماوند نقاط بحران ساز در هر شهر را شناسایی کند


فرماندار دماوند بر لزوم شناسایی نقاط بحران ساز در هر شهر توسط شهرداری دماوند تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند که با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: با توجه به حساسیت شهرستان دماوند به ویژه در فصل زمستان، پیگیری جلسات مدیریت بحران و عملکرد اعضای این ستاد برای مردم ضروری است.

حیدری افزود: با توجه به بارش های سنگین در این مدت، عملکرد برخی دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفت که این ارزیابی ها می تواند شرایط بهتری رقم بزند.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات گفت: به دنبال رفع نواقص و هماهنگی بیشتر بین اعضا هستیم، شهر دماوند وسیع ترین حوزه خدمات را داراست و شهرداری دماوند با تقسیم بندی شهر، در دومین بارش نزولات آسمانی حضور پررنگی داشت که این کارنامه قبولی را می توان ارتقا بخشید.

فرماندار دماوند بیان داشت: نیروهای خدمات رسان در حوزه بحران شهرداری باید نسبت به وظایف خود کاملاً مسلط و توجیه باشند و در حداقل زمان اقدام کنند و در شهر رودهن با توجه شیب کوچه ها، انتظارات قدری با سطح عملکرد متفاوت است و یکی از موضوعات مهم، اولویت بندی در پاکسازی خیابان های اصلی و محوری در هر شهر است؛ شهرداری ها باید نقاط بحران ساز در هر شهر را شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دماوند نقاط بحران ساز در هر شهر را شناسایی کند

شهرداری دماوند نقاط بحران ساز در هر شهر را شناسایی کند