مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23سياسي

استانداری در حاشیه شهر مشهد عملکرد خوبی داشته است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه استانداری در زمینه حاشیه شهر مشهد خوب عمل کرده است، گفت: ما در حاشیه شهر مشهد چهار دفتر تسهیلگری داریم و دفاتر تسهیلگری در امور اجتماعی در حاشیه شهر بسیار موثر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه استانداری در زمینه حاشیه شهر مشهد خوب عمل کرده است، گفت: ما در حاشیه شهر مشهد چهار دفتر تسهیلگری داریم و دفاتر تسهیلگری در امور اجتماعی در حاشیه شهر بسیار موثر هستند.

سیدحمید موسوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش استانداری در توجه به آسیب های اجتماعی اظهار کرد: حوزه اجتماعی حوزه گسترده ای است.

هر دستگاه نقش خود را ایفا می کند.

در مورد آسیب های اجتماعی که رخ می دهد ما مسائل را رصد و جلساتی را برگزار کرده ، وظیفه حاکمیتی خود را ایفا می کنیم، اما مشکل مهمی که در حوزه اجتماعی وجود دارد گستردگی حوزه و وجود عوامل متعدد است.

وی ادامه داد: در حوزه اجتماعی همگی خود را مسئول می دانند، اما با این وجود خود را قائل به تمرکز نمی دانند و گریز از مرکز دارند؛ برای مثال در مورد کرونا در حاشیه شهر در حال حاضر چندین دستگاه و نهاد غیردولتی در حال فعالیت هستند اما با ما و با یکدیگر هم افزایی ندارند و جزیره ای به این مسائل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری در حاشیه شهر مشهد عملکرد خوبی داشته است

استانداری در حاشیه شهر مشهد عملکرد خوبی داشته است