مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-23سياسي

«گذر فرهنگ و هنر» قزوین راه اندازی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: گذر فرهنگ و هنر قزوین به منظور حمایت از اقتصاد هنر و فرهنگ اردیبهشت 1400 به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/قزوین رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: گذر فرهنگ و هنر قزوین به منظور حمایت از اقتصاد هنر و فرهنگ اردیبهشت 1400 به بهره برداری می رسد.

مهدیه سادات قافله باشی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: دوره پنجم شورای شهر قزوین در همان سال اول فعالیت خود به دنبال ایجاد محلی مخصوص فرهنگ و هنر بود، همچنین تأسیس گذر فرهنگ و هنر برای اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری و به تبع آن اقتصاد هنر که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: طی چند سال گذشته این موضوع 2 بار در کمیسیون فرهنگی مطرح و جلسات آن برگزار شد اما به علت تغییرات مدیران ارشد در سطح استان و تغییر مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان محقق نشد، هفته گذشته جلسه ای مبنی بر بررسی تأسیس گذر فرهنگ و هنر در قزوین برگزار شد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قزوین اظهار کرد: درنهایت تصمیم برآن شد که گذر فرهنگ و هنر تأسیس و غرفه هایی در اختیار هنرمندان رشته های مختلف هنری قرار بگیرد، پیش بینی می شود که هفت رشته فرهنگی و هنری که محصولات قابل عرضه برای شهروندان دارند و شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گذر فرهنگ و هنر» قزوین راه اندازی می شود

«گذر فرهنگ و هنر» قزوین راه اندازی می شود