مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-23اقتصادي

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی گیلان تا 1400 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فقدان فضای خوابگاهی را یکی از معضلات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: با تأمین خوابگاه جدید فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به هزار و 460 نفر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان سالاری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید فضایی برای خوابگاه دانشجویی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: این فضا در شش طبقه و با مساحت دو هزار 590 متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه تأمین فضای خوابگاهی برای دانشجویان از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی بود، افزود: بیش از 270 میلیارد ریال برای خرید این فضا هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت این فضای خوابگاهی 250 نفر است، گفت: در حال حاضر فضای خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به هزار و 460 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه تأمین تجهیزات بهداشتی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اضافه کرد: فقدان خوابگاه دانشجویی یکی از اصلی ترین معضلات این دانشگاه در سال های گذشته بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون هزار و 240 دانشجو در خوابگاه های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به هزار و 460 نفر افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی گیلان تا 1400 نفر

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی گیلان تا 1400 نفر