مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-23اقتصادي

شناسه برای لوازم خانگی و پوشاک در سطح عرضه الزامی شد


سرپرست معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: شناسه کالا برای عرضه لوازم خانگی، منسوجات و پوشاک در استان برای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق الزامی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: شناسه کالا برای عرضه لوازم خانگی، منسوجات و پوشاک در استان برای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق الزامی می شود.

غلامرضا قائدامینی چهارم بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شناسه کالا برای عرضه 12 گروه کالایی در کشور الزامی است، اظهار کرد: این کار موجب جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح فروشگاه های کشور می شود.

سرپرست معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر گروه لوازم خانگی، منسوجات و پوشاک نیز شامل این قانون می شوند، از این پس در استان لوازم خانگی از جمله تلویزیون، یخچال و فریزر، اسپیلت، کولر، ماشین لباس شویی، ماکرویو و جاروبرقی در سطح فروشگاه های استان باید با شناسه کالا عرضه شود.

وی افزود: منسوجات شامل پوشاک، کفش، پارچه و ابزار پوشاک نیز شامل این قانون می شوند، اما در گام اول در چهارمحال و بختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسه برای لوازم خانگی و پوشاک در سطح عرضه الزامی شد

شناسه برای لوازم خانگی و پوشاک در سطح عرضه الزامی شد