مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-23سياسي

شهادت حاج قاسم موجب وحدت در جهان اسلام شد/هوشیاری رسانه ها عامل شکست دشمن


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت حاج قاسم موجب وحدت و اتحاد در جهان اسلام شد و چهره واقعی جنایتکاران و تروریست ها را نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب هستیم که شروع یک سعادت برای بشریتی است که عمری را در تاریکی زندگی کرده بودند و با انقلاب به روشنی و طلوع رسیدند.

وی افزود: در روزهایی که در ایرانی ها در بدترین شرایط زنذگی می کردند و حتی کوچکترین امکانات رفاهی را نداشتند، اما امسال به گونه ای پیشرفت کرده ایم که در حال صادر کردن دانش به دنیا هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسیدن به این روزها به برکت خون شهدایی اتفاق افتاده که در راه پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند و امروز نیز این خون ها ادامه دارد و بزرگترین نمونه آن شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

ماموستا رستمی یادآور شد: حاج قاسم در دوران حیات خود نه تنها ایران اسلامی بلکه خارج از مرزهای کشور را از مزدوران و جنایتکاران و گروه های تروریستی مانند داعش پاک کرد.

وی بیان کرد: پس از شهادت حاج قاسم نیز شاهد بودیم که وحدت و اتحاد در جهان اسلام چگونه شکل گرفت و چهره واقعی جنایتکاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم موجب وحدت در جهان اسلام شد/هوشیاری رسانه ها عامل شکست دشمن

شهادت حاج قاسم موجب وحدت در جهان اسلام شد/هوشیاری رسانه ها عامل شکست دشمن