مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-23بين الملل

مسکو: آمریکا در امور داخلی روسیه دخالت نکند


به دنبال فراخوان برای برگزاری اعتراضات در شهرهای روسیه به خاطر بازداشت الکسی ناوالنی، سفارت آمریکا در مسکو اطلاعات مربوط به محل های تظاهرات را در سایت خود منتشر کرد که با اعتراض روسیه مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه در کانال تلگرامی خود با اشاره به برگزاری اعتراضات خیابانی به خاطر دستگیری ناوالنی اعلام کرد که هر گونه تلاش برای اطلاع رسانی در مورد این وضعیت در روسیه به عنوان مداخله در امور داخلی کشور تلقی می شود.

سفارت آمریکا در روسیه روز گذشته در سایت اینترنتی خود مکان و زمان برگزاری تظاهرات غیرقانونی در 20 شهر روسیه را منتشر کرد و در کنار آن از شهروندان آمریکا خواست تا از حضور در این گونه برنامه ها بپرهیزند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود اعلام کرد که انتشار اطلاعات کامل در مورد اعتراضات از چارچوب مواظبت از شهروندان آمریکایی در روسیه خارج می شود.

در بیانیه آمده است: این اقدامات با دکترین دسیسه جویانه آمریکا برای تحریک اعتراضات در کشورهای مخالف سیاست های این کشور مطابقت می کند.

این گونه اعمال طرف آمریکایی با واکنش طرف روسی مواجه می شود.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز در اظهاراتی،نسبت به شرکت نوجوانان زیر سن غیرقانونی در اعتراضات در روسیه هشدار داد و خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا در امور داخلی روسیه دخالت نکند

مسکو: آمریکا در امور داخلی روسیه دخالت نکند