مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23اقتصادي

بازگشت 74 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی به چرخه تولید /برای873 نفر شغل ایجاد شد


غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امسال 74 واحد صنعتی در استان که بنا به دلایلی راکد شده بودند به چرخه تولید بازگشتند و با ورود این واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه تولید، زمینه اشتغال مستقیم برای 873 نفر مهیا شد.

وی ادامه داد: طی 9 ماه نخست امسال 22 فقره تسهیلات از محل رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی به مبلغ 820 میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی عنوان کرد: برای تأمین و رفع مشکلات مالی مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل رونق تولید، 44 فقره تسهیلات نیز به مبلغ بیش از یک هزار و 187 میلیارد ریال به واحدهای مشکل دار پرداخت شده است.

بابایی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای راه اندازی و یا افزایش تولید واحدهای مشکل دار، مشکلات تعداد زیادی از این واحدها که در رابطه با دستگاه های اجرایی بود از جمله مشکلات بیمه ای، مالیاتی، تأمین مواد اولیه، بدهی های معوق بانکی و غیره نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و رفع شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: طی 9 ماه نخست امسال 138 واحد صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری 12 هزار و 398 میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم را برای 2هزار و 319 نفر فراهم کردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 74 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی به چرخه تولید /برای873 نفر شغل ایجاد شد

بازگشت 74 واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی به چرخه تولید /برای873 نفر شغل ایجاد شد