مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب کشور


تفاهم نامه طراحی و ساخت تجهیزات الکترومکانیکال تصفیه خانه های فاضلاب کشور به امضا رسید تا برای نخستین بار این تجهیزات در داخل کشور به تولید برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دکتر علی جان صادق پور در جلسه امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری برای ساخت تجهیزات الکترومکانیکال تصفیه خانه های فاضلاب که با حضور رییس سازمان ملی بهره وری ایران، معاون استاندار قم و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد بهره وری را یک باور فرهنگی و ذهنی دانست و تأکید کرد: این باور باید در تمام فعالیت های اداری و اقتصادی و در قالب برنامه های توسعه کشور و با تأکید بر حفظ محیط زیست فرهنگ سازی شود.

وی رویکرد مدیریتی شرکت آب و فاضلاب استان را بر مبنای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات دانست و به برخی از پروژه های این شرکت در راستای بهره وری اشاره کرد، گفت: طراحی و ساخت دستگاه های آشغال گیر در خط لجن و آشغال گیر مکانیکی ریزدانه 3 میلی متری از جمله این پروژه ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، افزایش رادمان تصفیه فاضلاب و جلوگیری از استهلاک تجهیزات از جمله مزایای این دستگاه ها دانست و یادآور شد: این دستگاه ها برای نخستین بار در کشور با همکاری کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان و یک شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شد و مراحل آزمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب کشور

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب کشور