مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23حوادث

حادثه در کمین 4هزار مدرسه کانکسی


علی ایسپره، حسین رضایی میرقائد و مجید مرادی 3 معلمی بودند که سه شنبه شب در آتش سوزی مدرسه کانکسی روستای کنگرستان سردشت خوزستان سوختند.

به گفته اهالی محلی یک دانش آموز هم که برای معلمشان غذا برده در این سانحه دچار سوختگی شدید شده و البته 2 تن دیگر از اهالی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری آنلاین نوشت: تا بود، آتش بخاری های ناایمن نفتی می افتاد به جان دانش آموزان و معلمان روستایی.

یک سال دانش آموزان درودزن فارس را می سوزاند و سال دیگر دانش آموزان زاهدانی و گیلانی و شین آبادی را.

امسال که مدارس مجازی شد، بیم آتش سوزی کلاس های درس در مناطق محروم نمی رفت اما آتش این بار در حوالی شب افتاد به خانه کانکسی معلمان کنگرستانی سردشت خوزستان و 3 تن از آنها و دانش آموزی را که برایشان غذا برده بود، سوزاند.

آخرین وضعیت معلمان و دانش آموز سردشتیعلی ایسپره، حسین رضایی میرقائد و مجید مرادی 3 معلمی بودند که سه شنبه شب در آتش سوزی مدرسه کانکسی روستای کنگرستان سردشت خوزستان سوختند.

به گفته اهالی محلی یک دانش آموز هم که برای معلمشان غذا برده در این سانحه دچار سوختگی شدید شده و البته 2 تن دیگر از اهالی که نام و هویت آنها نامشخص است.

دیناروند از پرستاران بیمارستان سوانح سوختگی اهواز درباره آخرین وضعیت مصدومان این حادثه به همشهری گفت: حال مجید مرادی و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در کمین 4هزار مدرسه کانکسی

حادثه در کمین 4هزار مدرسه کانکسی