مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23پزشكي

تشکیل جلسه کارگروه یکپارچه سازی حقوق اساتید دو وزارتخانه علوم و بهداشت


وزیر علوم طی نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارکنان دو وزارتخانه علوم و بهداشت شد.

- وزیر علوم طی نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارکنان دو وزارتخانه علوم و بهداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر منصور غلامی با ارسال نامه ای به دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر موافقت و دستور معاون اول رییس جمهوری مبنی بر تشکیل کار گروه مشترکی متشکل از نمایندگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه و بررسی روند و چگونگی اجرای موضوع شد.

در نامه وزیر علوم خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه آمده است: پیرو نامه شماره 173189/و مورخ 18 آبان 1399 درخصوص تشکیل کارگروه یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواهشمند است حسب تاکید معاون اول رییس جمهوری دستور فرمایید به منظور رسیدگی به موضوع مورد اشاره و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه کارگروه یکپارچه سازی حقوق اساتید دو وزارتخانه علوم و بهداشت

تشکیل جلسه کارگروه یکپارچه سازی حقوق اساتید دو وزارتخانه علوم و بهداشت