مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-23بين الملل

کشمکش در رژیم صهیونیستی بر سر اتخاذ سیاست ها در قبال ایران


روزنامه ای صهیونیستی در گزارشی به اختلاف میان وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه اتخاذ سیاست های این رژیم درباره ایران پرداخت.

- روزنامه ای صهیونیستی در گزارشی به اختلاف میان وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه اتخاذ سیاست های این رژیم درباره ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه هشدار داد که اجازه نمی دهد بنیامین نتانیاهو نخست این رژیم او و وزارت جنگ را در مذاکرات با دولت جدید آمریکا بر سر اتخاذ سیاستی در قبال ایران، کنار بگذارد.

گانتز در پیام ویدیویی هفتگی که در صفحه فیس بوکش منتشر می کند به طور غیرمستقیم خطاب به نتانیاهو گفت: می خواهم مطمئن شوم کسی حتی به این فکر کند که با انواع ترفندها و طفره روی هایی که ما را به خطر می اندازند در کارمان برای حفظ امنیت اسراییل مداخله کند.

گانتز گفته است از زمانی که کاردار نظامی رژیم صهیونیستی در واشنگتن و رییس ستاد کارکنان ارتش این رژیم بوده است، روابط شخصی صمیمانه ای با تیم امنیت ملی جو بایدن رییس جمهور آمریکا داشته است.

وزبر جنگ این رژیم ادامه داد: دولت بایدن طرفدار اسراییل است و من مطمئن هستم حتی در زمینه مسائل مهمی از جمله ایران، گوش شنوا خواهیم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش در رژیم صهیونیستی بر سر اتخاذ سیاست ها در قبال ایران

کشمکش در رژیم صهیونیستی بر سر اتخاذ سیاست ها در قبال ایران