مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-23اجتماعي

بازگشایی مدارس و حضور 10 تا 20 درصدی دانش آموزان در کلاس ها


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز با یادآوری اینکه آموزش حضوری برای دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای این طرح با توجه به شرایط مدرسه و حتی کلاس ها بر عهده شورای مدرسه است و الزامی در این خصوص وجود ندارد.

- ایسنا/البرز معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز با یادآوری اینکه آموزش حضوری برای دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای این طرح با توجه به شرایط مدرسه و حتی کلاس ها بر عهده شورای مدرسه است و الزامی در این خصوص وجود ندارد.

یونس جاوید نسب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت آموزش حضوری به دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدای اظهار کرد: شکل و شیوه آموزش برای دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی بسیار مهم است و آموزش حضوری و ارتباط چهره به چهره با معلم موثرترین نوع آموزش برای این دانش آموزان است.

وی ادامه داد: آموزش مجازی برای این دانش آموزان حتی در صورت وجود بهترین شرایط و زیرساخت ها، از 50 درصد بازدهی برخوردار است.

وی افزود: با شیوع کرونا در سال گذشته دانش آموزان پایه اول که امسال پایه دوم هستند، از فرصت آموزش حضوری محروم شدند و آموزش کیفی لازم انجام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس و حضور 10 تا 20 درصدی دانش آموزان در کلاس ها

بازگشایی مدارس و حضور 10 تا 20 درصدی دانش آموزان در کلاس ها