مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-23بين الملل

دیدار هنیه و ملادینف درباره انتخابات فلسطین


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با نماینده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه درخصوص روند برگزاری انتخابات سراسری گفت وگو کردند.

- رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با نماینده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه درخصوص روند برگزاری انتخابات سراسری گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس با نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل در خاورمیانه در دیداری مجازی درباره روند برگزاری انتخابات فلسطین گفت وگو کردند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، هنیه ضمن تشکر و قدردانی از ملادینوف که فعالیتش به عنوان هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل در خاورمیانه در آستانه پایان یافتن است، بر نقش مهم سازمان ملل و جامعه جهانی در پرونده انتخابات آتی فلسطین برای تضمین شفافیت مقدمات و روند برگزاری آن و آزادی رأی دادن و نیز تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از مانع تراشی در روند برگزاری انتخابات به ویژه در شهر قدس اشغالی تاکید کرد.

اسماعیل هنیه همچنین بر لزوم به رسمیت شناختن نتایج انتخابات چه انتخابات نهادهای تشکیلات خودگردان یا سازمان آزادی بخش و تشکیل دولت و کمیته های اجرایی و عدم تکرار اشتباه سال 2006 که منجر به ایجاد دودستگی و شکاف در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هنیه و ملادینف درباره انتخابات فلسطین

دیدار هنیه و ملادینف درباره انتخابات فلسطین