مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-23اقتصادي

آموزش گردشگری به 3000 خوزستانی در خرمشهر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از ارائه آموزش های مختلف گردشگری به 3000 خوزستانی متقاضی طی مدت سه سال اخیر در خرمشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سجاد پاک گوهر امروز شنبه چهارم بهمن ماه 1399 اظهار کرد: در خرمشهر مرکز آموزش گردشگری با ظرفیت ویژه برای ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری دایر شده که از آغاز فعالیت تاکنون، برای حدود سه هزار نفر در استان خوزستان و منطقه آزاد اروند، دوره های آموزش کوتاه مدت و بلندمدت برگزار کرده است.

وی با بیان این که مؤسسه سهند اعتماد اروند، مجری این دوره ها، از سال 1396 با مجوز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و نظارت اداره کل استان و اداره خرمشهر فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در این آموزشگاه دوره های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری (هتلداری عمومی)، تورلیدری ایرانگردی و جهانگردی، تورلیدری طبیعت گردی و دوره کارکنان اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان (بلد) محلی برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر به تشریح دوره های برگزار شده در تارنمای مؤسسه پرداخت و گفت: سه دوره آخر، براساس نیازسنجی صورت گرفته، برای اولین بار در استان خوزستان در حال اجرا هستند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش گردشگری به 3000 خوزستانی در خرمشهر

آموزش گردشگری به 3000 خوزستانی در خرمشهر