مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-23فرهنگي

داوران بخش عکس جشنواره نمایش عروسکی معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره، اختر تاجیک، بهروز غریب پور و سیف الله صمدیان، داوری آثار بخش عکس این دوره از جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک را انجام می دهند.

- اختر تاجیک، زاده ورامین و عکاس تئاتر است.

او از اوایل دهه هفتاد عکاسی در عرصه هنر های نمایشی را آغاز کرده و در این سال ها دبیری بخش عکس چندین جشنواره مختلف را بر عهده داشت است.

همکاری با هنرمندانی مانند زنده یاد حمید سمندریان، بهرام بیضایی، علی رفیعی، قطب الدین صادقی، پری صابری، بهزاد فراهانی و دیگر هنرمندان تئاتر، بخش دیگری از کارنامه هنری او را تشکیل می دهد.

تاجیک در سال های گذشته چندین نمایشگاه عکس تئاتر را همزمان با برگزاری جشنواره های گوناگون برپا کرده و در طول سا های فعالیت خود جوایز مختلفی را از جشنواره های گوناگون دریافت کرده است.

بهروز غریب پور بهروز غریب پور، زاده 28 شهریور سال 1329 در سنندج، طراح، کارگردان، نمایشنامه نویس و هنرمند تئاتر عروسکی و موسس گروه تئاتر عروسکی آران است.

او نیز در دوره نوجوانی فعالیت در تئاتر را آغاز کرده و علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، چند فیلمنامه به نگارش در آورده است و ساخت چند فیلم را هم در کارنامه هنری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران بخش عکس جشنواره نمایش عروسکی معرفی شدند

داوران بخش عکس جشنواره نمایش عروسکی معرفی شدند