مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-23اجتماعي

هوای کلانشهرها آلوده می شود/وزش باد شدید در نوار شرقی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده های جوی در کلانشهرها خبر داد و گفت: طی 24 ساعت آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده های جوی در کلانشهرها خبر داد و گفت: طی 24 ساعت آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت، اظهار کرد: بر این اساس از اواسط هفته در شهرهای صنعتی و کلانشهرها شاهد افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت آینده در نوار شرقی کشور به ویژه جنوب خراسان جنوبی، شرق سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وظیفه اضافه کرد: امروز (4 بهمن) شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و فردا (5 بهمن) دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (5 بهمن) صاف و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای 4- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (6 بهمن) نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کلانشهرها آلوده می شود/وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

هوای کلانشهرها آلوده می شود/وزش باد شدید در نوار شرقی کشور