مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-23فرهنگي

انتشار ترجمه تایلندی کتاب ایرانشناسی به صورت دیجیتال


ترجمه تایی کتاب ایرانشناسی توسط رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک با مشارکت ناشر کتاب دیجیتال تایلند در قالب طرح تاپ با عرضه در فروشگاه کتاب دیجیتال در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهدی حسنخانی رایزن فرهنگی ایران در بانکوک با اعلام این خبر گفت: جلد نخست کتاب ایرانشناسی از سری انتشارات دیجیتال (EBook) منشورات رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با مشارکت ناشر فعال این عرصه به زبان تایی منتشر شد.

وی تقویت و گسترش دامنه مطالعات ایران شناسی را با توجه به ظرفیت های متنوع فرهنگی، هنری، تاریخی و گردشگری کشورمان، یکی از ارکان اصلی توسعه بنیادین روابط فرهنگی و مبنای گسترش روابط در سایر عرصه ها عنوان کرد و افزود: در تاریخ روابط دو کشور ایران و تایلند یکی از قدیمی ترین ارتباطات و تعاملات سازنده با سرزمین پادشاهی سیام را شاهد هستیم که امروزه نشان از لزوم فعال سازی ظرفیت ها و بکارگیری فرصت ها و منافع دو جانبه حکایت دارد.

این کتاب که در ایران توسط سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) منتشر شده، حاوی اطلاعاتی ارزشمند از تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، هنر و ادبیات و کلیاتی از حکومت و سیاست و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است و منبع مناسبی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ترجمه تایلندی کتاب ایرانشناسی به صورت دیجیتال

انتشار ترجمه تایلندی کتاب ایرانشناسی به صورت دیجیتال