مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-23ورزشي

پذیرش 400 معتاد متجاهر در مراکز بهزیستی قزوین


معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین از پذیرش 400 معتاد متجاهر در مراکز اقامتی سازمان بهزیستی این استان خبر داد.

- معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: تیم غربالگری مرکز دادگاه درمان مدار سازمان بهزیستی استان بالغ بر 600 معتاد متجاهر را غربال کرده و 400 نفر را در مراکز اقامتی تحت درمان قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، زهرا غلامرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراکز سرپناه شبانه و مراکز توانمندسازی 30 نفر ظرفیت دارند ولی گاهی اوقات در روزهای سرد سال تا 45 نفر را هم پذیرش می کنند.

وی افزود: با شروع فصل سرما سازمان بهزیستی خدمات را به صورت شبانه روزی ارایه می دهد و درطول روز هم برای پذیرش معتادان اقدام می کند.

این مسئول گفت: ارایه خدمات بهداشتی به معتادان بی سرپناه و تزریقی، ارایه بسته بهداشتی، تحویل یک وعده غذایی، فراهم سازی امکان استحمام، برگزاری جلسات آموزشی و تهیه لباس های مناسب از جمله خدماتی است که در این مراکز ارایه می شود.

غلامرضایی اضافه کرد: بهزیستی استان قزوین، سه مرکز سرپناه شبانه دارد که یکی از این مراکز ویژه بانوان و 2 مرکز ویژه آقایان است.

وی اظهار داشت: بهزیستی استان قزوین علاوه بر این مراکز، دارای 2 مرکز توانمندسازی برای معتادان بهبود یافته است که در آنها به معتادانی که پس از بهبود، مکانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 400 معتاد متجاهر در مراکز بهزیستی قزوین

پذیرش 400 معتاد متجاهر در مراکز بهزیستی قزوین