مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-23سياسي

پیرهادی: به دنبال راندن سیاسیون از کرسی های مدیریت شهری هستیم


رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس عامل عمده مسائل شهری را کمرنگ شدن نقش مردم در امور و مدیریت شهری دانست و گفت که مجلس در اصلاح قانون انتخابات شوراها راندن سیاسیون از کرسی های مدیریت شهری و روی آوردن به سمت متخصصان شهری را در دستور کار دارد.

- رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس عامل عمده مسائل شهری را کمرنگ شدن نقش مردم در امور و مدیریت شهری دانست و گفت که مجلس در اصلاح قانون انتخابات شوراها راندن سیاسیون از کرسی های مدیریت شهری و روی آوردن به سمت متخصصان شهری را در دستور کار دارد.

محسن پیرهادی در گفت وگو با ایسنا درباره طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها گفت: در کمیسیون شوراها و امور داخلی دو طرح مرتبط با شوراهای اسلامی شهرو روستا مطرح است؛ یکی طرح جامع مدیریت شهری و دیگری طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور است.

وی افزود: در طرح جامع مدیریت شهری که بررسی جزییات آن در کمیسیون به اتمام رسیده و برای همنظری و بررسی بیشتر به مرکزپژوهش ها مجلس ارجاع شده است، سیاست زدایی از عرصه مدیریت شهری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و تامین حقوق شهروندی آنها، تقویت نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصلاح قانون انتخابات شوراها، توسعه متوازن و عدالت محور روستاها، تحقق مدیریت یکپارچه شهری و تفکیک وظایف ملی و محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: به دنبال راندن سیاسیون از کرسی های مدیریت شهری هستیم

پیرهادی: به دنبال راندن سیاسیون از کرسی های مدیریت شهری هستیم