مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-23اجتماعي

تردد در تمامی راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی برقرار است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف و کولاک شدید طی چند روز اخیر، هم اکنون تردد خودروها در راه های اصلی و فرعی استان بدون مشکل در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اروجعلی علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بارش برف طی اواخر هفته گذشته و کولاک شدید در جاده ها به ویژه گردنه های استان، نیروهای راهداری بابرف روبی و نمک پاشی، مانع از بسته شدن راه های اصلی و فرعی و آزادراه تبریز - زنجان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: نیروهای راهداری حدود 11 هزار و 700 کیلومتر عملیات برف روبی در جاده های استان انجام داده و برای جلوگیری از لغزندگی راه ها یک هزار و 800 تن مخلوط ماسه و نمک در سطح جاده ها استفاده کردند.

وی از مردم و رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت ضرورت خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، پتو و پوشاک گرم مجهز کرده و در جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه نیروهای راهداری به 129 خودرو گرفتار در برف و کولاک در جاده های استان امدادرسانی کردند، از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از طریق تلفن گویای 141 که به صورت 24 ساعته پاسخگوست از وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاع کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمامی راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی برقرار است

تردد در تمامی راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی برقرار است