مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-23اقتصادي

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان


به گفته معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان از 20 مهر تاکنون 740 تن ماهی استخوانی صید که نسبت به سال گذشته با کاهش 23 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گیلان با در اختیار داشتن 300 کیلومتر نوار ساحلی یکی از استان های با ظرفیت در صید ماهی است به طوری چهار هزار صیاد در این استان به شغل صیادی مشغول هستند .

میزان افزایش صید در هر استان به مساعد بودن آب وهوا، گرمی دریا و همچنین کاهش روز های کولاکی بودن دریا بستگی دارد ولی بر اساس آمار ماهیانه شیلات امسال صید در گیلان نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش مواجه شده است.

طبق آمار از اولین روز شروع صید ماهی در این استان 32 روز دریا کولاکی و این آمار در مقایسه با مشابه سال گذشته که 25 روز بوده با افزایش هفت روزه مواجه شده در کنار وجود دام های غیرمجاز صیادان عاملی مهم در کاهش صید در دریای خزر شده است.

به گفته معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان از 20 مهر تاکنون 740 تن ماهی استخوانی صید  که نسبت به سال گذشته با کاهش 23 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

بنا بر اعلام اکبر ایلدرم 495 میلیارد تومان درآمد تاکنون از صید ماهی نصیب صیادان شده که بسیار می تواند برای این قشر از جامعه و اقتصاد استان مثمر ثمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان