مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-23سياسي

مجلس و قوه قضاییه نسبت به ضرر مردم در بورس ورود کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی شهریار اظهار کرد:گرامی می داریم 1 بهمن ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج یدالله کلهر قائم مقام فرمانده لشگر 10 سیدالشهدا را که افتخار شهرستان شهریار و استان تهران هستند.

وی با اشاره برگزاری رزمایش اقتدار سپاه و ارتش افزود: این رزمایش ها و نمایش اقتدار خفه کننده توطئه ها دشمن است و برخی در کنار و اطراف می گویند که مرگ بر آمریکا نگویید و با آمریکا مقابله نکنید و که باید بگوییم مرگ بر آمریکا یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهریار بیان داشت: برخی از بیم واهی ترس از جنگ در صدد هدایت کشور به سمت مذاکره هستند که باید گفت دولت محترم که اگر به فکر مذاکره با دولت جدید آمریکا هستید بدانید که ملت ایران با قاتل سردار شهید سلیمانی مذاکره نخواهد کرد.

سالمی با اشاره مشکلات حوزه بازار سرمایه و بورس گفت: تریبون نماز جمعه تریبون تبیین است و برخی از مردم در طوفان تبلیغات بیهوده بورس دچار ضررهای هنگفت و بیچاره شدند و تقاضای ما از مجلس و قوه قضاییه است تا به این موضوع ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و قوه قضاییه نسبت به ضرر مردم در بورس ورود کنند

مجلس و قوه قضاییه نسبت به ضرر مردم در بورس ورود کنند