مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 22:452021-01-22سياسي

آمادگی شهرداری برای آغاز مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان


پیرو دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر واگذاری کاروانسرای شاه عباسی به شهرداری سمنان در راستای ایجاد مرکز فرهنگی، شهرداری برای آغاز عملیات مرمت این کاروانسرا اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان اظهار کرد: طبق دستور اکید آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه در سفر خود به استان سمنان مبنی بر واگذاری کاروانسرای شاه عباسی به شهرداری سمنان در راستای ایجاد مرکز فرهنگی و آغاز عملیات مرمت آن از روز شنبه، شهرداری سمنان آماده آغاز این عملیات است.

علی اکبر بنی اسدی ضمن تشکر از پیگیری ها و زحمات افراد، گروه ها، سمن ها، صاحبان رسانه و مسؤولان استانی و شهرستانی در اجرایی شدن این اقدام ماندگار فرهنگی افزود: شهردار سمنان و مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تربیتی استان سمنان شنبه صبح در نشستی، مقدمات اجرای عملیات بهینه سازی و مرمت کاروانسرا را بررسی کرده و سعی می شود تا فعالیت های اولیه آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق تأکید شهردار و اعضای شورای اسلامی سمنان، در انجام عملیات مرمت و احیای کاروانسرای شاه عباسی از نظرات کارشناسی متخصصان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری برای آغاز مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان

آمادگی شهرداری برای آغاز مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان