مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-22حوادث

پرواز اورژانس هوایی برای نجات چهار مصدوم تصادفی


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از پرواز اورژانس هوایی در سخت ترین شرایط برای نجات 4 مصدوم تصادفی خبر داد.

- سهیل سلطانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ظهر جمعه تماسی با واحد ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین گرفته شد و از تصادف خودرو پراید با خودرو ال 90 با یکدیگر در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه خبر داد.

وی افزود: تماس گیرنده اطلاعاتی مبنی بر مصدوم شدن 4 مصدوم در دو خودرو اعلام کرد که فوراً آمبولانس پایگاه به محل حادثه اعزام شد، که پس از رسیدن تکنسین ها به محل حادثه اعلام گردید مصدومین توسط مردم به درمانگاه انتقال داده شدند اما سریعاً علاوه بر کار درمانی و اقدامات بالینی در خواست اورژانس هوایی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: چهار مصدوم این حادثه که یک آقا 30 ساله راننده خودرو پراید دچار ضربه به سر و دو خانم 46،49 ساله و یک کودک 6 ساله که دچار تروما به قفسه سینه و اندام ها بودند که به علت شدت جراحات وارده کنترل خونریزی و اقدامات درمانی پیشرفته بر روی آنها انجام شد.

وی اضافه کرد: هر چهار مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده و نیاز به انتقال به بیمارستان تخصصی در مرکز استان با اورژانس هوایی به شرکت هواپیمایی خدمات ویژه منتقل و از آنجا توسط آمبولانس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز اورژانس هوایی برای نجات چهار مصدوم تصادفی

پرواز اورژانس هوایی برای نجات چهار مصدوم تصادفی