مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-22اقتصادي

آیا مجلس می تواند مانع ریزش بازار بورس شود؟


بازار سرمایه بعد از چند روز ریزش قیمت سهام، بالاخره روند صعودی به خود گرفت منتها پیش از آن ریزشی را تجربه کرده بود که نمی توان در تاریخ این بازار نظیری برای آن یافت؛ - در این شرایط نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به راهکاری برای برون رفت از وضعیت فعلی بازار بورس وارد میدان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، این روزها حال بازار سرمایه خوب نیست، شاخص کل بورس تهران بعد از چند روز ریزش مداوم به هر ضرب و زوری مثبت شد اما نتوانست رضایت سهامداران را جلب کند.

مالباختگانی که برای جلوگیری از ضرر بیشتر به هر اهرمی متوسل شده اند ، روزی مقابل ساختمان شرکت بورس تجمع کرده و روزی دیگر به بهارستان می روند.

در همین ایام علاوه بر تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی وضعیت بازار بورس، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس از مدیریت بازار سرمایه استعفا داد تا فرد دیگری جایگزین او شود.

جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس با توجه به شرایط خاص بازار سرمایه، ریزش شاخص و عدم اخذ تصمیمات مناسب توسط مدیران ارشد بازار با حضورمحمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس و مدیران ارشد سازمان بورس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مجلس می تواند مانع ریزش بازار بورس شود؟

آیا مجلس می تواند مانع ریزش بازار بورس شود؟