مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-22فرهنگي

پیش بینی رییس روابط عمومی ارشاد درباره نمایشگاه مجازی کتاب


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مردم ایران به ویژه علاقه مندان به کتاب منتظر ثبت رکوردها و معدل های خوبی از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باشند.

- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مردم ایران به ویژه علاقه مندان به کتاب منتظر ثبت رکوردها و معدل های خوبی از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده با بیان این خبر گفت: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که بر اساس راهبرد مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد برگزاری آن هستیم، بی تردید معدل های خوب و امیدبخشی را در پایان برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی به ثبت می رساند.

او افزود: پیدایش و شروع به کار این پدیده مجازی همراه با نگرانی های مختلفی بود که بخشی از آن ناظر بر نگرانی از میزان توانمندی فضای مجازی در خدمات رسانی به مخاطبان و علاقه مندان کتاب بود و بخش دیگری از نگرانی ها این بود که آیا از این رخداد نوپدید استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رییس روابط عمومی ارشاد درباره نمایشگاه مجازی کتاب

پیش بینی رییس روابط عمومی ارشاد درباره نمایشگاه مجازی کتاب