مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22اجتماعي

طوفان گردوخاک با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز طوفان گردوخاک با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل در شمال استان را درنوردید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 800 متر کاهش داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز طوفان گردوخاک با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل در شمال استان را درنوردید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 800 متر کاهش داد.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد:همانطور که انتظار می رفت وزش باد شدید شمال استان، نوار شرقی و غرب استان را فرا گرفت و سبب خیزش گردوغبار و کاهش شدید دید افقی شد.

وی افزود: تا کنون بیشینه ساعتی سرعت وزش باد در زابل به 101 کیلومتر بر ساعت رسیده است و در اکثر شهرهای شمال استان وزش باد شدید جریان دارد.

این باد شدید کمینه دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را به 800 متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اکنون سرعت لحظه ای وزش باد در زابل 76 کیلومتر بر ساعت است و شعاع دید افقی به 3000 متر رسیده است.

حیدری افزود: علاوه بر وزش باد شدید، گردوغبار گسترده نیز که از مناطق مرکزی کشور به استان نفوذ کرده، اکثر شهرها و روستاهای استان را در گیر کرده است و شعاع دید افقی در اکثر شهرهای استان را به شدت کاهش داده است به طوریکه دید افقی در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گردوخاک با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید

طوفان گردوخاک با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید