مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-22سياسي

توانمندی نظامی موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: افزایش توانمندی نظامی موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روی کار آمدن رییس جمهور جدید آمریکا، اظهار داشت: برخی احساس می کنند که با روی کار آمدن رییس جمهور جدید در آمریکا همه چیز تمام شده است و گذشته های آمریکا تمام شده است و همه چیز از نو شروع شده است.

وی گفت: همه می دانند آن رییس جمهور که رفت با این رییس جمهوری که آمده است، هر دو در یک فاز هستند هر دو یک راه را دارند دنبال می کنند و هر دو دشمن سرسخت انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هر دو تحریم کننده هستند و هر دو سنگ انداز هستند و هر دو هر چه می توانند علیه این انقلاب تلاش می کنند.

وی گفت: مسائل اقتصادی و نابسامانی های بازار و گرانی ها از یک طرف فشار بر زندگی مردم می آورد از آن طرف مسئله بازار سرمایه است که موجب خسارت هایی به مردم شد.

نکونام تاکید کرد: مردم صادقانه دارند خدمت می کنند و دارند کمک می کنند و یاری می کنند و نباید مورد بی مهری قرار بگیرند و نباید نگاه به بیرون باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی نظامی موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است

توانمندی نظامی موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است