مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-22سياسي

نسخه علاج کشور مدیریت جهادی است


امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه عده ای با دل دادن به بیگانگان و سرسپردگی مدعیان امروز جهان، حدود الهی را رعایت نمی کنند، گفت: نسخه علاج مشکلات کشور با مدیریت جهادی و آنچه حاج قاسم به ما درس داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند، اظهار داشت: در اندیشه امام راحل که اندیشه اسلام ناب است ما مرز نداریم و مجموعه هایی همچون سپاه پاسداران و ارتش رسالتشان محدود به نظام اسلامی نیست بلکه برای جهان و همه مسلمین به هنگام ضرورت کمک کننده خواهیم بود.

وی بیان داشت: یکی از خواسته هایی که دین از متدینین دارد، این است که حدود اسلام را رعایت کنند و خداوند هشدار می دهد که اگر عده ای در مقابل جریان نبوی حرکت کردند، محکوم به فنا و نابودی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه عده ای با دل دادن به بیگانگان و سرسپردگی مدعیان امروز جهان، حدود الهی را رعایت نمی کنند، افزود: نسخه علاج مشکلات کشور با مدیریت جهادی و آنچه حاج قاسم به ما درس داد، است.

نوفرستی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح، تبیین کرد: رزمایش اخیر نیروهای مسلح و نمایش قدرت موشکی و پهپادی، بیانگر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه علاج کشور مدیریت جهادی است

نسخه علاج کشور مدیریت جهادی است