مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-22اقتصادي

تاثیرپذیری قیمت ها از ارز نشاندهنده اقتصاد معیوب است


امام جمعه کامفیروز اعتقاد دارد که تاثیر روند افزایشی قیمت ارز بر قیمت کالا و خدمات، نشانه ای از سیستم اقتصادی معیوب است.

- حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 2 بهمن شهر کامفیروز، با اشاره به افزایش دائمی قیمت کالاهای اساسی در کشور گفت: سیستم اقتصادی معیوب یعنی سیستمی که قیمت تمامی اجناس منجمله کالاهای اساسی کشور و حتی کالاهایی که ارتباطی با نرخ ارز ندارند، با افزایش نرخ ارز بالا می رود ولی با نزولی شدن نرخ ارز تفاوتی در قیمت ها حاصل نمی شود غیر از تبلیغات و نمایش های دولتی که ما نرخ ارز را پایین آوردیم! تقی زاده ادامه داد: قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته و مردم لااقل از دستگاه های نظارتی توقع دارند که بر بازار نظارت بیشتر و جدیتری داشته باشند تا این بار سنگین بیش از این بر مردم فشار نیاورد.

بازار جوری شده که هر کس به هر قیمتی که دلش بخواهد و زورش برسد، جنسش را به مردم می فروشد.

وی در ادامه با اشاره به ذوب شدن سرمایه ی مردم در بازار بورس گفت: چقدر سخت است که شاهدیم مثل آب شدن یک تکه یخ در گرمای تابستان، اموال و دارایی مردم در بازار بورس درحال ذوب شدن است.

امام جمعه کامفیروز گفت: همین کسانی که الآن بجای پاسخگو بودن می گویند نوسان جزء ذاتی بازار بورس است به یاد بیاورند آن زمانی که با حمایت ها و دلگرمی های واهی خویش مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرپذیری قیمت ها از ارز نشاندهنده اقتصاد معیوب است

تاثیرپذیری قیمت ها از ارز نشاندهنده اقتصاد معیوب است