مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-22اقتصادي

تلاش حوزه درمان تامین اجتماعی برای کنترل کرونا در کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما وزارتخانه ای هستیم که ارتباط زیادی با مردم داریم به طوری که 25 درصد اقتصاد دولتی کشور در ذیل این وزارتخانه مدیریت می شود.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما وزارتخانه ای هستیم که ارتباط زیادی با مردم داریم به طوری که 25 درصد اقتصاد دولتی کشور در ذیل این وزارتخانه مدیریت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلامرضا پناه در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان قم ضمن تقدیر از تلاش های حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در کل کشور تلاش های فراوانی برای کنترل ویروس کرونا و مبارزه با این ویروس انجام داده است به خصوص استان قم که پیشانی این حرکت بود.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ابر وزارتخانه در کشور محسوب می شود و علاوه بر حوزه اجتماعی در زمینه آموزش و مهارت آفرینی نقش بسزایی دارد و در ابعاد مختلف فعالیت می کند.

وی افزود: در دوره وزارت آقای شریعتمداری، شورای هماهنگی مدیران نقش موثر و زیادی را ایفا کرده و همدلی بزرگی در مجموعه ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حوزه درمان تامین اجتماعی برای کنترل کرونا در کشور

تلاش حوزه درمان تامین اجتماعی برای کنترل کرونا در کشور