مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-22سياسي

علم الهدی: کاهش ارزش پول ملی نمی تواند به هویت جامعه ولایی ما ضربه بزند


ما صدها سرمایه داریم و هویت ما در کنار اثربخشی عشق اهل بیت سربلند کرده و زبان زد مردم جهان شده است به طوری که ملت های مسلمان کره زمین به ما به عنوان جامعه دینی پیشرفته دینی نگاه می کنند، - همه اینها ناشی از برکات جامعه ولایی است.

امام جمعه مشهد گفت: کاهش ارزش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی است اما این مساله نه غیرت ما را بهم میزند و نه به هویت جامعه ولایی ما می تواند ضربه بزند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تاکید بر حفظ هویت جامعه ولایی اظهار کرد: ولایی بودن امتیاز جامعه ما نسبت به سایر جوامع است که ضامن تکامل و سلامتی اجتماعی مردم در برابر مفاسد می شود، عامل این ولایی بودن و تقویت و تحکیم آن وابستگی به صدیقه اطهر(س) و حاکمیت مظلومیت ایشان بر کانون عاطفه و عشق مردم است، وجود مقدس ایشان مظلومیت جانکاهی داشتند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جریان استکبار که میخواهد بر ملت ها مسلط شوند دنبال این هستند که هویت ملی و دینی مردم یک کشور را استحاله کنند و اگر موفق به این امر شوند می توانند بر آن مردم مسلط شوند.

وی با تاکید بر اینکه هویت ولایی ما برای دشمن قابل استحاله نیست، ادامه داد: ما در این جامعه ولایی به خیلی از چیزها رسیدیم، 42 سال است که از پیروزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: کاهش ارزش پول ملی نمی تواند به هویت جامعه ولایی ما ضربه بزند

علم الهدی: کاهش ارزش پول ملی نمی تواند به هویت جامعه ولایی ما ضربه بزند