مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-22اقتصادي

عدم تصویب FATF ضربه اصلی را به تجار زده است


رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات هشدار داد: در گذشته مخالفان تصویب FATF می گفتند که با تصویب آن مشکل نقل وانتقالات ارزی به دلیل تحریم حل نمی شود اما حالا اگر آمریکا به برجام بازگردد و ما FATF را تصویب نکرده باشیم با خودتحریمی مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات اظهار داشت: بهتر است الحاق به CFT و پالرمو در یک سطح حداقلی انجام شود، این اتفاق می تواند سیگنال مثبتی به بازار می دهد.

البته روند آن ماه ها طول می کشد اما می تواند افق روشنی برای آینده اقتصادی کشور ایجاد کند.

فرشید فرزانگان در مورد بررسی دوباره FATF اظهار کرد: عدم تصویب FATF باعث خواهد شد چنانچه آمریکا نیز به برجام بازگردد، ایران نتواند از فضای تحریم مالی خارج گردد.

سیستم بانکی دنیا علاوه بر ترس از جریمه های ایالت متحده و بیم از عدم الحاق ایران به FATF به هر دو دلیل به سیستم بانکی ایران خدمات لازم را ارائه نداده و در صورت عدم پیوستن ایران این خود تحریمی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از این رو در گذشته مخالفان تصویب FATF می گفتند که با تصویب آن مشکل نقل وانتقالات ارزی به دلیل تحریم حل نمی شود اما حالا اگر آمریکا به برجام بازگردد و ما FATF را تصویب نکرده باشیم با خودتحریمی مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تصویب FATF ضربه اصلی را به تجار زده است

عدم تصویب FATF ضربه اصلی را به تجار زده است